تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ 23 ذو القعدة 1445 Thursday, 30 May , 2024

یا نعم المولی و یا نعم النصیر

مَرا عهدیست با جانان حمایت منتخبین مردم در مجلس دوازدهم از مهدی عسگری مبارزه مستمر با غارت منابع توسط بانک‌های خصوصی! رمزریال و سلطه دلار تعهد یا وابستگی به احزاب و اشخاص سیاسی ندارم اطلاعیه برنامه‌های تبلیغاتی مهـدی عسـگری در شبکه تـهـران يا نِعمَ المَوْلىٰ و يا نِعمَ النَّصِير سندرم تراکم، بلای جان کلانشهرها مرحله بعدی و مهمِ ‎بازدارندگی، حمایت و ‎همدلی هموطنان است ضرورت شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور الگوی مسکن مولّد؛ بستری برای مشارکت مردم در تولید روز قدس امسال بیش از همیشه به یاد سردار دلها باشیم بهار و باران و برکت، عیدانه و شادباش نوروز ۱۴۰۳ ضرورت افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم حقوق بشر؛ مبتذل‌ترین عبارت قرن حاضر آنها که نیامدند نیز باید شنیده شوند و با ارتقاء کارآمدی ‫همبستگی ملی‬ تقویت شود بدون مشارکت شهروندان، بازی به دست گادفادرها می‌افتد حمایت نمایندگان شاخص مجلس یازدهم از مهدی عسگری حذف عنوان “توسعه” از برنامه هفتم، فتح بابی برای حرکت بسوی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی قدردان زحمات و همراهی هوادارانم هستم 

1

سیاست گران‌سازی مداوم خودرو، تصمیمات ضدانحصاری مجلس را بی‌اثر می‌کند

  • کد خبر : 8237
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۱۹
سیاست گران‌سازی مداوم خودرو، تصمیمات ضدانحصاری مجلس را بی‌اثر می‌کند
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: درحالیکه خودروسازان بزرگ دنیا با انواع بحران‌های تولید و بازار فروش و اخیرا با مساله بحران انرژی مواجه شده اند، خودروسازان داخلی ما محصولات خود را بصورت دوساله پیش فروش کرده اند و بدون رضایت مشتریان، خودروهای پیش فروش شده را به قیمت فردا می‌فروشند و ادعای ضرر و زیان هم دارند.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش قیمت هشت محصول ایران خودرو، گفت: کمیسیون صنایع و معادن از ابتدای مجلس یازدهم پیگیر تحول و رقابتی کردن صنعت خودرو بود که در این راستا، قانون ساماندهی صنعت خودرو به منظور بهبود کیفیت و افزایش عرضه خودروهای داخلی و واردات خودروهای کارکرده و نو را به تصویب رساند اما همچنان خودروسازان هرچندماه یکبار با شگردهای مختلف بدنبال کسب مجوز افزایش قیمت از مجرای شورای رقابت هستند.

وی راه حل خروج خودروسازان از زیان را رفع تعارض منافع و تعیین تکلیف ساختار سهامداری و تعارض بین قطعه‌سازان و خودرو‌سازان، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های مازاد و کیفی سازی محصولات عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://mahdiasgari133.ir/?p=8237

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.