تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024

یا نعم المولی و یا نعم النصیر

مَرا عهدیست با جانان حمایت منتخبین مردم در مجلس دوازدهم از مهدی عسگری مبارزه مستمر با غارت منابع توسط بانک‌های خصوصی! رمزریال و سلطه دلار تعهد یا وابستگی به احزاب و اشخاص سیاسی ندارم اطلاعیه برنامه‌های تبلیغاتی مهـدی عسـگری در شبکه تـهـران يا نِعمَ المَوْلىٰ و يا نِعمَ النَّصِير سندرم تراکم، بلای جان کلانشهرها مرحله بعدی و مهمِ ‎بازدارندگی، حمایت و ‎همدلی هموطنان است ضرورت شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور الگوی مسکن مولّد؛ بستری برای مشارکت مردم در تولید روز قدس امسال بیش از همیشه به یاد سردار دلها باشیم بهار و باران و برکت، عیدانه و شادباش نوروز ۱۴۰۳ ضرورت افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم حقوق بشر؛ مبتذل‌ترین عبارت قرن حاضر آنها که نیامدند نیز باید شنیده شوند و با ارتقاء کارآمدی ‫همبستگی ملی‬ تقویت شود بدون مشارکت شهروندان، بازی به دست گادفادرها می‌افتد حمایت نمایندگان شاخص مجلس یازدهم از مهدی عسگری حذف عنوان “توسعه” از برنامه هفتم، فتح بابی برای حرکت بسوی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی قدردان زحمات و همراهی هوادارانم هستم 

1
در نشست با مدیران خودروسازی مطرح شد:

تعارض منافع، مانع جدی دولت برای نظارت بر خودروساز‌ها

  • کد خبر : 783
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۲۳
تعارض منافع، مانع جدی دولت برای نظارت بر خودروساز‌ها
مهدی عسگری: "تعارض منافع" در صنعت خودرو یک معضل جدی است که مانع از نظارت واقعی دولت بر دو شرکت بزرگ خودروساز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد، دراین نشست که با حضور مدیران سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن و جمعی از مدیران شرکت‌های مرتبط با صنعت خودرو و قطعه‌سازی با هدف بررسی وضعیت، دریافت گزارش، شناسایی گلوگاه‌های موجود و تبادل نظر برای حل معضلات ناشی از تحریم برگزار شد.

مهدی عسگری در این نشست بیان داشت: یکی از مشکلات اصلی این صنعت، مدیریت دولتی، تو در تو و سیاسی حاکم بر این حوزه است که مانع پیشرفت و نوآوری در این بخش شده است.

وی در ادامه گفت: “تعارض منافع” در صنعت خودرو یک معضل جدی است که مانع از نظارت واقعی دولت بر دو شرکت بزرگ خودروساز می‌شود.

عسگری افزود: تبدیل خودرو به یک کالای سرمایه‌ای نیز یک دلیل مهم بر افزایش بیش از حد قیمت‌هاست. علاوه بر این‌ها وابستگی برخی قطعات و مواد اولیه به خارج و تأثیرپذیری از نوسانات ارزی یکی از گره‌های این حوزه است که لازم است با اتصال زنجیره تولید و تأمین به شرکتهای دانش‌بنیان در راستای خوداتکایی حرکت شود.

در پایان مقرر شد کارگروه مشترکی برای احصاء اولویت‌ها و مشکلات این صنعت و چاره‌اندیشی برای آنها تشکیل و طرح عملیاتی مرتبط با این حوزه آماده گردد.

لینک کوتاه : https://mahdiasgari133.ir/?p=783

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.